קורות חיים באנגלית או בעברית?

מפת חום קורות חיים

קורות חיים באנגלית

בעולם המודרני והגלובלי שלנו, חשוב מאוד ואף נדרש שיהיה לכם קורות חיים מקצועיים באנגלית, כאלו שתוכלו לשלוח בקלות למעסיקים בינלאומיים וגם ארציים שעובדים באנגלית. קורות חיים באנגלית חיוניים מאוד להמשך התפתחות הקריירה שלכם ותהליך מציאת העבודה.

אנחנו ב ResumePlus מתמחים בכתיבת קורות חיים באנגלית ובעברית , תרגום קורות חיים וכמובן לאלו מאיתנו ששואפים להתברג ולפתח קריירה בחברות ההייטק גם בשירותי לינקדאין מקצועיים.

קורות חיים באנגלית או בעברית?

רבים שואלים אותנו האם כדאי לרשום את קורות החיים בעברית או אנגלית. מכיוון שאנחנו חיים בישראל כמובן שחשו מאוד שיהיה לכם עותק בשפת המקור- עברית. יותר ויותר מעסיקים דורשים קורות חיים באנגלית בלבד, בעיקר בתחום ההייטק משום שבאופן טבעי, חברות אלו פונות לשוק הגולבלי והשפה הארגונית היא אנגלית.

לכן, ניתן להגיד בזהירות שאמנם יש מספר עבודות שככל הנראה לא יצריכו כתיבת קורות חיים באנגלית, אך אנו מממליצים לפחות לבחון את הנושא משום שככל הנראה במהלך הקריירה שלכם יצוצו אי אלו הזדמנויות שיחייבו כתיבה באנגלית ולכן גם לסקפטים שבינינו מומלץ לבחון את הנושא.

אנחנו מציעים מגוון שירותי כתיבת קורות חיים ברמות משתנות ובסוגים שונים, על מנת שתוכלו להגדיל את אחוזי הסיכוי שלכם להתבלט ולהתאים את עצמכם למשרות שאתם מחפשים.

שירות כתיבת קורות חיים באנגלית

אנחנו מציעים ללקוחותינו שירות כתיבת קורות חיים באנגלית, ושירותי תרגום קורות חיים לאנגלית ברמות משתנות.  לא כל קורות החיים מצריכים שדרוג ועבודה אינטנסבית, אנחנו נעזור לכם להבין מה אתם באמת צריכים ונתאים את קורות החיים לאופי העבודה הרצוי מבחינתכם.

מועמד למשרת מנכ"ל במכרז אינו זקוק לאותם שירותים שעובד מתחיל בהייטק זקוק להם. 

כתיבת קורות החיים באנגלית מתבצעת ע"י Native Americans, כלומר אמריקאיים שמדברים את השפה מהבית ולכן שירות התרגום הוא 100% מקצועי , ומדוייק. אנחנו משתדלים ושואפים להעסיק עולים חדשים, ומאמינים שעידוד שילובם בחברה הישראלית הוא חשוב מאין כמותו בעיצוב עתידה של מדינת ישראל.

כל קורות החיים שלנו מותאמים למשרות, כלומר אנחנו מתמחים בהדגשת החלקים בקורות החיים שלכם שיכולים להגדיל את הצ'אנס שלכם לקבל את העבודה הבאה ע"פ המשרה אלייה אתם מעוניינים להתמיין.

אתם יכולים להיות בטוחים ששירות כתיבת קורות חיים באנגלית בתשלום שלנו, הוא המקצועי , המדוייק והמותאם ביותר עבור הצרכים הספציפים שלכם. אנחנו לא עובדים בשיטת הפס ייצור, כל לקוח שמחליט לעבוד איתנו אנחנו מעניקים לו את מלוא היחס וקשובים לצרכים הייחודים שלכם.

כתיבת קורות חיים באנגלית להייטק

המון עובדים מתבקשים לכתוב קורות חיים באנגלית עבור חברות הייטק וסטארטאפים שהשפה הפנים ארגונית בהן היא האנגלית ובנוסף המוצרים או השירותים שמבוצעים על ידי החברות פונים לשוק הבינלאומי. תוכלו לבדוק אופציה של כתיבת קורות חיים להייטק או התאמת קורות החיים שלכם למקום העבודה.

איך לדעת אם אתם צריך קורות חיים באנגלית?

ראשית, חשוב לדעת ולשאול את המעסיק הפוטנציאלי שלכם.  במידה ואתם בחיפוש כללי ולא ספציפי של עבודה, יותר מסביר שתתבקשו להמציא קורות חיים באנגלית ולכן אנחנו ממליצים להערך מראש.

הייטקיסטים , מהנדסים, ואפילו רואי חשבון כמעט בוודאות זקוקים לקורות חיים באנגלית.

יש לי קורות חיים באנגלית, האם אני צריך לינקדאין?

לינקדאין היא הרשת החברתית הגדולה בעולם לקשרים עסקיים וכמובן חיפוש משרות. אנחנו ממליצים מאוד מאוד מאוד ואפילו יותר מאוד, ליצור פרופיל לינקדאין מקצועי ולהתחיל לצבור קשרים ולהיות פעילים בלינקדאין.

המון הצעות עבודה,ידע מקצועי ורשת בלתי נגמרת של אפשרויות תיפתח עבורכם.

אתם יכולים להעזר במדריכי הלינקדאין שלנו על מנת לפתוח לינקדאין ולהפוך את החיים המקצועיים שלכם למעניינים, יעילים, מצליחים ומעשירים הרבה יותר.

מה זה CV ומה ההבדל בינו לבין רזומה – Resume?

כעיקרון מאוד יכול להיות שתתיקלו במהלך חיפוש העבודה במילים מבלבלות כמו CV ורזומה.

CV-Curriculum Vitae (לאטינית) הוא מסמך אורך מאוד שמפרט לפרטי פרטים את כל קורות החיים המלאים שלכם כולל מלגות, מחקרים שהשתתפתם, כל פרט אקדמאי רלוונטי, תפקידים וכו' ,  ההבדל המרכזי בין CV לרזומה הוא אורך ופירוט קורות החיים. בעוד בCV כמעט כל פרט מופיע ואורך המסמך הוא מספר דפים , ברזומה נהוג להכליל עד 2 עמודים ולכלול פרטים מרכזיים.

בארצות הברית, וכמובן שגם בישראל, ברוב במוחלט של המקרים תדרשו להמציא רזומה ולר CV אלא אם כן אתם מתמיינים למשרה אקדמאית בכירה.

מקורות:

Zety

קורות חיים ויקיפדיה

לינקדאין

סטיבן מויסטן
סטיבן מויסטן

סטיבן מויסטן הוא מנכ"ל החברה ויועץ קריירה בינלאומי. לאורך השנים ניהל פרוייקטי השמה לחברות הגדולות במשק וכתב שלושה רבי מכר בנושא גיוס ושוק העבודה.

שתף את הפוסט

מדריך מקצועי לבניית קורות חיים

כל מה שאתם צריכים לקורות חיים מושלמים.