למה פרופיל לינקדאין חשוב כל כך?

משרד של עובדים

רבים מאיתנו שמעו על לינקדאין פעם או פעמיים לפחות, ובטח כבר אמרו לכם שאתם "חייבים לפתוח פרופיל בלינקדאין", ואתם, או שפתחתם אותו בהתלהבות רגעית והזנחתם אותו או שלחילופין פשוט לא מצאתם את הזמן והכוחות לפתוח אותו עדיין. בכל מקרה, אם אתם קוראים את שורות אלו, כנראה שאתם מתחילים להבין כמה הנוכחות שלכם ברשת קריטית להתפתחות העסקית שלכם, בין אם אתם עובדים שכירים בתעשיית ההיי-טק ובין אם אתם רוצים לפתח את העסק שלכם בעולם אבל גם בישראל.

חשוב לציין, שבמאמר זה נתרכז יותר בחשיבותו של פרופיל לינקדאין לאנשים פרטיים.


חיפוש עבודה בלינקדאין

הלינקדאין היא הרשת המובילה למציאת עבודה בהייטק. בעוד בארה"ב כ93% מהמגייסים עובדים עם הרשת, בארץ ככל הנראה הנתונים טיפה יותר נמוכים , אבל ממש לא באופן משמעותי. לראייה, נכון לכתיבת שורות אלו, קיימות כ15,000 משרות פתוחות בארץ שניתן למצוא באמצעות הפלטופרמה. בעבר כתבתי מספר מאמרים על חיפוש עבודה נכון בלינקדאין, אך לא צריך להסתבך. ככל שהפרופיל שלכם ברשת יהיה יותר משכנע, כך הסיכויים שמעסיקים ומגייסים יפנו אליכם עולה בהתאמה.

פרופיל הלינקדאין שלכם- הנוכחות שלכם בגוגל

ככל הנראה,ניתן למצוא אודותיכם מספר אזכורים ברחבי הרשת. גם במידה שלא קיימים כאלו, חשוב שתדעו שפרופיל הלינקדאין שלכם הוא בדרך כלל התוצאה הראשונה שתופיע למי שיחפש אתכם בגוגל. גם אם יש לכם מאות אזכורים וגם אם הם לא קיימים בכלל, פרופיל הלינקדאין שלכם תמיד יהיה במקומות הראשונים.

לדוגמה, יש לשמי מספר אזכורים ברחבי הרשת אבל התוצאה הראשונה היא כאמור הפרופיל שלי:

תוצאת פרופיל לינקדאין במקום הראשון בגוגל

דוגמה נוספת, היא תוצאות החיפוש המתקבלות עבור חיפוש השם Hillel Fuld שהוא אחד הבלוגרים המצליחים בעולם, ויש לו מיליוני אזכורים ברחבי הרשת:

כפי שניתן לראות, אתר הבית שלו במקום הראשון, לאחר מכן הציוצים שלו מטוויטר והעמוד שלו שם ובמקום השלישי, פרופיל הלינקדאין שלו.

לכן, פרופיל הלינקדאין שלכם הוא הזדמנות מצוינת עבורכם לבסס את הנוכחות שלכם בגוגל.

Networking

לינקדאין היא המקום הטוב ביותר לבצע נטוורקינג עסקי. כלומר, סביר להניח שכמעט כל הקולגות שלכם נמצאים ברשת ויוצרים קשרים עסקיים על בסיס יום-יומי. באמצעות הלינקדאין תוכלו להרחיב רשת הקשרים שלכם, לייצר מכירות, להעלות את המודעות למותג ולהצעיד את העסק או את הקריירה שלכם צעד אחד קדימה. נטוורקינג טוב מתחיל בלינקדאין באמצעות פרופיל משכנע. אם הפרופיל שלכם יהיה עשיר, מקצועי ומזמין, אתם צפויים לקבל ולהיות חשופים להזדמנויות עסקיות רבות בדרך.

לסיכום,

פרופיל לינקדאין חשוב מאוד לקריירה שלכם, בין אם אתם עצמאיים, שכירים או אנשי מכירות. חשוב לשים לב שהנוכחות שלכם ברשת היא משנעת, משדרת מקצועיות ואמינות. אני נתקל לא פעם באנשים שחושבים שפרופיל הלינקדאין הוא כמו קורות חיים באנגלית. אל תיפלו למלכודת הזו. השקיעו מחשבה ומחקר במידה שאתם רוצים לבנות אותו באופן אישי, אתם תמיד יכולים להסתייע במדריך ליצירת פרופיל לינקדאין שכתבתי וללמוד ממנו כיצד לעשות זאת נכון. אם אתם מעוניינים בשירות כתיבת פרופיל לינקדאין מקצועי, אתם מוזמנים ליצור קשר תמיד.

סטיבן מויסטן
סטיבן מויסטן

סטיבן מויסטן הוא מנכ"ל החברה ויועץ קריירה בינלאומי. לאורך השנים ניהל פרוייקטי השמה לחברות הגדולות במשק וכתב שלושה רבי מכר בנושא גיוס ושוק העבודה.

פרופיל לינקדאין

שירות מקצועי לבניית פרופיל לינקדאין

מאמרים נוספים על לינקדאין

רוצים למצוא עבודה עם הלינקדאין? קורס אונליין מוזל