קורות חיים מקצועיים- למה צריך את זה?

בן אדם עם תיק עבודה

לא פעם עולה שאלה , האם קורות חיים חשובים כל כך על ובאמת יכולים להזניק את הקריירה שלכם? ראשית, התשובה הפשוטה היא- כן. קורות חיים הם שער הכניסה שלכם לעבודת החלומות שתמיד רציתם להשיג, ככל שהקורות חיים שלכם ייראו מקצועיים יותר, ותדעו אילו חלקים להדגיש ואילו חלקים להצניע, סיכויי ההצלחה שלכם לקבלת המשרה הבאה או לפחות ריאיון שיתן לכם פתח להוכיח את היכולות שלכם , עולים בהתאמה.

קורות חיים- שער לקריירה משגשגת

תארו לכם את התמונה הבאה- בדיוק התפנתה המשרה שתמיד חשקתם בה, במקום העבודה עם התנאים הכי טובים שממוקם במיקום הטוב ביותר עבורכם, אתם מגישים את קורות החיים שלכם ויחד איתכם מגישים עוד עשרות מועמדים את קורות החיים שלהם, בנינו, ברור שאתם הכי טובים ומתאימים לעבודה, אבל קורות החיים שלכם לא מקצועיים, בסדר מבלבל ולא מדגישים את נקודות החוזקה הבולטות שלכם. כעבור שבוע אתם מקבלים את ההודעה " אנחנו מצטערים להודיע לך שהמשכנו את התהליך עם מספר מועמדים אחרים" מבאס,לא?

החדשות הטובות הן שבהחלט יש לכם יכולת לשפר באופן משמעותי את סיכויי קבלת הריאיון הבא שלכם למשרה הנכספת באמצעות קורות חיים מקצועיים. מעסיק שמקבל עשרות קורות חיים מסתכל לא יותר מכמה שניות על כל אחד מהקורות חיים, לכן חשוב להדגיש ולהעביר בצורה המשכנעת ביותר למעסיק מדוע אתם יכולים להיות המועמדים הטובים ביותר שתועילו ותפיקו את המירב עבורו.

תפקיד קורות החיים בתהליך ההשמה שלכם

המטרה החשובה ביותר של קורות חיים היא להעניק וליצור רושם שיטביע את חותמו על המעסיק והמראיין הפוטנציאלי שלכם, רושם שיגרום לו לזכור ואף לרשום הערה טובה לפני הריאיון. בשביל להבטיח שקורות החיים יעבדו לטובתכם, יש לדאוג שקורות החיים יישארו מקצועיים, נקיים ומהימנים.

קורות חיים באנגלית או בעברית?

רבים שואלים אותנו האם לכתוב את קורות החיים באנגלית או בעברית, ראשית, חשוב מאוד לשים לב טוב מאוד האם בתיאור המשרה יש בקשה לקורות חיים באנגלית או בעברית, במידה ומדובר בחברת הייטק, לרוב יש דרישה לקורות חיים באנגלית.

אתם יכולים לקרוא את המדריך המלא שלנו שיעזור לכם להחליט אילו שפה לבחור בכתיבת קורות החיים שלכם, עברית או אנגלית?

שירות כתיבת קורות חיים מקצועיים

אנחנו בResume Plus נעשה הכל על מנת להפיק את המירב מקורות החיים שלכם, ונעזור לכם לשפר את סיכויי ההצלחה שלכם. במידת הצורך נעזור לכם בייעוץ וכלים להכוונה ללא עלות. אתם מוזמנים לבדוק את מגוון החבילות שלנו ותמיד כאן לשמוע כל שאלה שיש לכם.

סטיבן מויסטן
סטיבן מויסטן

סטיבן מויסטן הוא מנכ"ל החברה ויועץ קריירה בינלאומי. לאורך השנים ניהל פרוייקטי השמה לחברות הגדולות במשק וכתב שלושה רבי מכר בנושא גיוס ושוק העבודה.

שתף את הפוסט

מדריך מקצועי לבניית קורות חיים

כל מה שאתם צריכים לקורות חיים מושלמים.