איך לשפר את פרופיל הלינקדאין שלך?

לוגו לינקדאין

רבים מהעובדים בעולם ההייטק כבר מודעים לחשיבות של פרופיל לינקדאין מקצועי וכיום פלטופרמת הלינקדאין היא כנראה הדרך היעילה ביותר למצוא עבודה בתחום. לכן, רבים מהעובדים בתעשייה משקיעים זמן ומאמץ בבניית פרופיל איכותי שימשוך קהל ומעסיקים פוטנציאלים לשם ויאפשרו להם להמשיך ולפתח את הקריירה, בין אם הם רוצים להמשיך בעבודה ולהרחיב את רשת הקשרים העסקית ובין אם הם רוצים למצוא את העבודה החדשה.

סיקרנו עבורכם מספר טיפים שימושים שיאפשרו לכם לשפר את פרופיל הלינקדאין שלכם באופן עצמאי.

השתמשו במספרים

שימוש במספרים ונתנונים הוא דרך יעילה במיוחד לשדר אמינות ומקצועיות. רוב האנשים משתמשים בתיאורים דומים ולכן כאשר מועמד או עובד מציג נתונים שלא ניתן לערער עליהם כמו יעדי מכירות, מדדי התייעלות , ניהול של x סניפים או כל עובדה מוצקה אחרת מאפשרת לאנשים שנחשפים לפרופיל שלכם להתרשם לחיוב ולקבל מושג על הערך האמיתי שלכם והאיכויות שלכם ללא צורך לערער בתיאורים או במה שכתבתם בפרופיל.

השאר אנושיים

אנשים יושים עסקים עם אנשים. זה כל כך פשוט אבל כל כך משמעותי. בפרופיל שלכם נסו להדגיש והלראות את הצד האנושי שלכם. ככל שתחשפו יותר תאפשרו לאנשים להתחבר אליכם ברמה האישית ובהתאמה יגדלו הסיכויים שלכם לעשות עסקים או לקיים קשר עסקי מסויים עם הקולגה שנחשף אליכם. השקיעו בכתיבת מאמרים איכותיים, שיתוף קבצי מדיה ומגוון שיטות שיתוף תוכן איכותי נוספות ואל תזניחו את הפן האישי שלכם והצד האנושי לכל אורך הפעילות שלכם ברשת.

השתמשו בשירות מקצועי כאשר צריך

אז נכון, אנחנו לא בדיוק אובקטיביים בנושא אבל תחשבו על כך. כיום 91% מהמגייסים בהייטק בארה"ב על פי מחקרים ונתונים מדוייקים של לינקדאין נמצאים במערכת ומנסים לאתר את המועמד הבא באמצעותה. בארץ אין לנו נתונים רשמיים אבל אתם מוזמנים להציג בקטגוריית המשרות הפתוחות ולהיחשף להיצע הבלתי נגמר של משרות ברשת. לכן, בדיוק כמו שאתם רוצים שקורות החיים שלכם יהיו מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר, כך אתם רוצים שהפרופיל שלכם יהיה וייצג אותכם נאמנה. אם אתם לא בטוחים ואתם רואים שהפרופיל לא מספיק איכותי הגיע הזמן לשקול להשתמש בשירות מקצועי שיכול להרים את הקריירה שלכם ולפתוח לכם דלתות רבות.

לסיכום,

שיפור פרופיל לינקדאין הוא ללא ספק אחד הנושאים הבוערים שרבים בתעשיית ההייטק מתמודדים איתו. נסו לבנות פרופיל מקצועי שיראה מי אתם ויאפשר לכם להיחשף להזדמנויות עסקיות איכותיות והשקיעו מחשבה, זמן ותכנון בפעילות שלכם ברשת.

סטיבן מויסטן
סטיבן מויסטן

סטיבן מויסטן הוא מנכ"ל החברה ויועץ קריירה בינלאומי. לאורך השנים ניהל פרוייקטי השמה לחברות הגדולות במשק וכתב שלושה רבי מכר בנושא גיוס ושוק העבודה.

פרופיל לינקדאין

שירות מקצועי לבניית פרופיל לינקדאין

מאמרים נוספים על לינקדאין

רוצים למצוא עבודה עם הלינקדאין? קורס אונליין מוזל